A dizájn és a stílus egyedi kombinációjáról vagyunk ismertek. Kedvező árú bőröndök széles választékát kínáljuk, melyeket tartósságra tervztünk, innovatív, kiváló minőségű anyagokból, a részletekre és a minőségre való odafigyeléssel. De a praktikum nem jelenti azt, hogy unalmas. Élénk, szemet gyönyörködtető formavilág és a színek kiemelik termékeinket a tömegből. A világutazók igényeit szem előtt tartva terveztük meg bőröndjeinket, hogy tökéletes útitársak legyenek minden kalandhoz.
A márka mérföldkövei
Az American Tourister a világ egyik vezető bőröndmárkája, amely világszerte több mint 120 országban van jelen.
Utunk 1933-ban kezdődött, amikor az alapító Sol Koffler élete során megtakarított pénzét egy bőröndgyártó cég alapítására fordította Providence-ben, Rhode Islandben (USA). Álma: olyan strapabíró bőröndöt alkotni, amely mindenki számára megfizethető.
A légi közlekedés fellendült, és a könnyebb bőröndök iránti kereslet nagymértékben megnőtt. Bemutattuk a világutazók számára a könnyű HI-Taper bőröndöt, amely tele van extra funkciókkal, hogy megkönnyítsék utazásaikat.
Az 50-es években élvonalbeli anyagokkal kísérleteztünk, hogy kifejleszthessük a világ első öntött poggyászát, egyedi, modern dizájnnal, mely ellenáll minden ütésnek.
Amikor a 60-as években megugrott a nemzetközi utazások száma, mi voltunk az első olyan cég, amely a nagyobb légitársaságok légiutas-kísérőivel „repülési tesztet” végeztettünk bőröndjeinkkel.
Elindítottuk a Gorilla reklámkampányt. Ez a világhírű, régóta futó reklámfilmben egy gorilla szerepelt, aki az állatkerti ketrecben ütötte a bőröndöt. Soha nem tudta elpusztítani azt!
A világ két legnagyobb bőröndmárkájaegyesült.
A világ két legnagyobb bőröndmárkájaegyesült, amikor az American Touristert felvásárolta a Samsonite: ez az egyesülés mindkét márkát új szintre emelte.
A Disney-vel együttműködve olyan bőröndöket hoztunk létre, amelyekben a rajongók kedvenc Disney és MARVEL karakterei szerepelnek.
Díjnyertesek vagyunk! A SoundBox, az ikonikus polipropilén kollekciónk, amely koncentrikus kör dizájnnal rendelkezik, elnyerte a rangos Red Dot Design Award díjat.
Góól!
2018- ban nem más mint Cristiano Ronaldo, a világhírű futballista volt a márkanagykövetünk.
Megújítottuk termékportfólliónkat az innovatív Airconic kollekcióval. Több, mint egy lenyűgöző modern dizájn – ez volt az eddigi legkönnyebb kemény bőröndünk – a nagyméretű spinner súlya mindössze 3,2 kg.
Megértve a változás szükségességét és a bolygónk védelme iránti elkötelezettségünk részeként, erőfeszítéseinket a fenntarthatóbb bőrönd előállítására összpontosítottuk, egy újrahasznosított PET-palackokból készült egyedi anyaggal, a RecyclexTM-el. Ebből az anyagból mind belső bélés, mind külső bőrönd- és táskaszövete is készíthető.
Az 1.000.000. SoundBox-ot Európában értékesítettük, ezzel bebiztosítva pozíciónkat az utazási rajongók kedvenceként. Észrevettél egyet a kalandjaid során?
90 évesek lettünk!
Igen, idősebbek vagyunk, mint amilyennek kinézünk, de továbbra is törekszünk arra, hogy kiváló minőségű, mindenki számára megfizethető bőröndöt kínáljunk – ahogy alapítónk akarta.